سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای گرامی ترینِ گرامیان و نهایتِ آرزوی خواستاران ! تو سرور منی که درِ دعا و توبه را برای من گشودی. پس درِ قبول و اجابت دعا را بر من مبند . [.فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :21
کل بازدید :112097
تعداد کل یاداشته ها : 76
103/2/6
5:17 ع

کتاب سیستم های اطلاعاتی مدیریت لاودن و لاودن از معتبرترین کتاب ها در سطح جهان در زمینه سیستم های اطلاعاتی است که در 15 فصل مفاهیم روز سیستمهای اطلاعاتی از جمله: کسب و کار الکترونیکی در سطح جهانی؛ استراتژی سیستمهای اطلاعاتی؛ مسائل اخلاقی و اجتماعی؛ زیرساخت های فناوری اطلاعات و فناوری های نوظهور؛ پایه های هوش مصنوعی، پایگاههای داده و مدیریت اطلاعات؛ فناوری های ارتباطات رادیویی، اینترنت و بیسیم؛ امنیت سیستم های اطلاعاتی؛ برنامه های کاربردی سازمانی؛ تجارت الکترونیک، بازارهای دیجیتالی و کالاهای دیجیتالی؛ مدیریت دانش؛ ارتقای تصمیم گیری؛ ایجاد سیستمهای اطلاعاتی؛ مدیریت پروژه ها؛ مدیریت سیستمهای جهانی را شرح می دهد. ویرایش دوازدهم این کتاب ارزشمند جهت دانلود رایگان دانشجویان گرامی قرار داده شده است.

لینک دانلود رایگان:

Management Information System Managing the Dgital Firm


97/1/11::: 9:34 ع
نظر()
  
  

دایره المعارف تئوری ارتباطات شامل مفاهیم گوناگون در زمینه ارتباطات است و در سال 2009 به چاپ رسیده است. کلید واژه های گوناگون تئوری ارتباطات را می توان در متن فایل پی دی اف جستجو کرد.

لینک دانلود رایگان:

Encyclopedia of Communication Theory


  
  

این مقاله زبان اصلی مجله Harvard Business Review از مایکل پورتر پنج نیروی رقابتی که استراتژی را شکل می دهند؛ توضیح می دهد.

لینک دانلود رایگان:

Michel Porter HBR The Five Competitive Forces That Shape Strategy


  
  

این کتاب برای دانشجویان رشته های مدیریت استراتژیک، مدیریت، مدیریت دولتی و ... قابل استفاده می باشد. مطالب کتاب در 4 بخش و 9 فصل تنظیم شده است و در پایان به بررسی 10 مطالعه موردی می پردازد.

لینک دانلود رایگان:

Essentials of Strategic Management


  
  

این کتاب برای دانشجویان رشته های مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت دولتی و ... قابل استفاده می باشد.

لینک دانلود رایگان:

Armstrong’s Handbook of Strategic Human Resource Management