سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوتاهى در کار را پشیمانى بار است و دور اندیشى را سلامت در کنار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :11
کل بازدید :112249
تعداد کل یاداشته ها : 76
103/2/13
9:34 ع

مقاله ترجمه شده: نهادها، منابع، و بین المللی شدن شرکت های اقتصادهای نوظهور

کلیدواژه ها: شرکت های اقتصادهای نوظهور، صادرات، سرمایه گذاری مستقیم خارجی، فرایند بین المللی شدن، دیدگاه مبتنی بر منابع، تئوری نهادی

نام مجله: مجله کسب و کار جهان

سال انتشار: 2014 میلادی

چکیده

یک مرحله مهم در فرایند بین المللی شدن شرکت های اقتصادهای نوظهور تغییر وضعیت از صادرات به سرمایه گذاری مستقیم خارجی است. ما دیدگاه های مبتنی بر منابع و مبتنی بر نهادها را ادغام می کنیم تا پیشنهاد دهیم که شرکت هایی که می توانند از مزایای نهادی منحصر به فرد استفاده کنند محتمل تر است که این تغییر وضعیت را ایجاد کنند. ما این استدلال ها را با یک نمونه طولی از 28,563 مشاهدات شرکت - سال (1989 - 2005) آزمایش می کنیم. ما یافتیم که شرکت هایی که به یک گروه کسب و کار وابسته هستند، تجربه بین المللی در سطوح شرکتی و گروهی بیشتری دارند، دارای منابع فناورانه و بازاریابی بیشتری هستند، و در صنایع خدماتی فعالیت می کنند محتمل تر است که از صادرات به سرمایه گذاری مستقیم خارجی تغییر وضعیت دهند. 

 

لینک دانلود ترجمه و اصل مقاله:

نهادها، منابع، و بین المللی شدن شرکت های اقتصادهای نوظهور

فایل Word ترجمه مقاله


  
  

مقاله ترجمه شده: سیستم های مدیریت عملکرد جهانی: نقش اعتمادی که توسط مدیران کشوری احساس می شود 

کلیدواژه ها: شرکت چندملیتی، مدیر کشوری، مدیریت عمکلرد جهانی، اعتماد

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2014 میلادی

چکیده

این تحقیق بر یک مکانیزم حیاتی فرایند مدیریت منابع انسانی بین المللی تمرکز می کند: مدیریت عملکرد. این تحقیق مخصوصا بررسی می کند چگونه فرایند مدیریت عملکرد توسط مدیران کشوری واحدهای تابعه شرکت های چندملیتی در استرالیا ادراک می شود. تحقیق نشان می دهد که تقاضای سیستمی یک شرکت چندملیتی برای سود کوتاه مدت، توان بالقوه برای جلوگیری از روابط کارمند - سرپرست را دارد و به نظر می رسد اثربخشی ادراک شده مدیریت عملکرد به رابطه و سطح اعتماد بین مدیر کشوری و سرپرستش وابسته است. بر اساس یافته های تحقیق، ارتباطات رابطه ای و عوامل روانشناختی نظیر اعتماد (مدیران کشوری) در مقایسه با ادراکاتشان از فرایند مدیریت عملکرد نقش کلیدی در کارکرد یک مدیر کشوری دارند. تحقیق پیشنهاد می دهد که، با رویکرد فعلی به مدیریت عملکرد جهانی برای مدیران کشوری، با وجود هزینه موجود در فرایند، ممکن است بسیاری از منافع بالقوه تحقق نیابد. تئوری تبادل اجتماعی به عنوان مبنایی برای توسعه روابط جهانی موثرتر و روان تر بر پایه اعتماد پیشنهاد می شود.

 

لینک دانلود ترجمه و اصل مقاله:

سیستم های مدیریت عملکرد جهانی: نقش اعتمادی که توسط مدیران کشوری احساس می شود

فایل Word ترجمه مقاله


  
  

مقاله ترجمه شده: وفاداری رفتاری به برند و تداعی های برند برای مصرف کننده

کلیدواژه ها: تداعی های برند، وفاداری، تناوب خرید، سهم از نیازمندی ها به طبقه (اجناس)، وفاداران %100، ارزش ویژه برند

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2013 میلادی

چکیده

تداعی های برند (برای مصرف کننده) بخش اصلی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری است، و وفاداری رفتاری به برند یک نتیجه دلخواه از ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری است. در این تحقیق، داده های اعضای واجد شرایط خرید و نظرسنجی های (پیمایش ها) مشتری با ادغام می شوند تا رابطه بین یک وفاداری رفتاری مشتری در گذشته و تمایل در حال حاضر برای داشتن تداعی های برند آشکار شود. نتایج در جایی که، افراد با یک تناوب خرید بالاتر و سهم بیشتر از نیازمندی ها به طبقه محتمل تر است که تداعی های برند داشته باشند یک رابطه مثبت را نشان می دهد. این نتایج همچنین نشان می دهند که سهم از نیازمندی ها به طبقه نسبت به تناوب خرید محرک بزرگتری است. این نتایج پیشنهاد می دهند که استفاده از رقیبان اثر میراتری بر تداعی های برند نسبت به اثر تقویت کننده خرید متناوب از برند دارد. این نتایج مفاهیم مهمی برای مدلسازی تداعی های برند، مخصوصا با استفاده از داده ها در یک مقطع زمانی دارد.

 

لینک دانلود ترجمه و اصل مقاله:

وفاداری رفتاری به برند و تداعی های برند برای مصرف کننده

فایل Word ترجمه مقاله


  
  

مقاله ترجمه شده: مدیریت اطلاعات برای بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط: یک تحقیق اکتشافی بر اساس یک دیدگاه همراستایی استراتژیک 

نام مجله: مجله بین المللی مدیریت اطلاعات

سال انتشار: 2014 میلادی

کلمات کلیدی: مدیریت اطلاعات، همراستایی استراتژیک، شیوه بین المللی سازی، عملکرد بین المللی

چکیده

توانایی بین المللی سازی به یک ضرورت رقابتی برای بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط تبدیل شده است، و بقا و دسترسی آنها به بازارهای بزرگتر را ممکن می سازد. از یک دیدگاه تحقیقات سیستم های اطلاعاتی، یک موضوع مهم نقش استراتژیک بازی شده توسط قابلیت های فناوری اطلاعات شرکت در پاسخ به عدم اطمینان های محیطی بیشتر و نیازهای اطلاعاتی متعاقبا بیشتر، و در توانا ساختن عملکرد بین المللی سازی شرکت است. با توجه به این که چنین جنبه مهمی از تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت های کوچک متوسط تاکنون نادیده گرفته شده است، سوال تحقیق زیر مطرح شده است: تا چه حد این تطابق بین قابلیت های فناوری اطلاعات و نیازهای اطلاعاتی شرکت های کوچک و متوسط به عملکرد بین المللی شان کمک می کند؟ مدل تحقیق و فرضیاتمان بر اساس مدل پردازش اطلاعات توشمان و نادلر می باشد. در بازبینی این مدل، هدف نشان دادن ارتباط مداومش و گسترش دامنه کاربردپذیری اش است. به منظور پاسخ به سوال تحقیق، ما یک تحقیق تجربی مبتنی بر نظرسنجی از 174 شرکت کوچک و متوسط کانادایی که فعالیت هایشان را بین المللی نموده اند انجام دادیم. نتایج ما نشان می دهد که یک تطابق بهتر بین قابلیت های فناوری اطلاعات و نیازهای اطلاعاتی در واقع یک تاثیر مثبت بر عملکرد بین المللی سازی اعمال می کند. همچنین ما یافتیم که قابلیت های فناوری اطلاعات شرکت های کوچک و متوسط از خارج به وسیله عدم اطمینان محیطی و از داخل به وسیله شیوه بین المللی سازیشان تحت تاثیر قرار گرفته اند. 

 

لینک دانلود ترجمه و اصل مقاله:

مدیریت اطلاعات برای بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط؛ یک تحقیق اکتشافی بر اساس یک دیدگاه همراستایی استراتژیک

فایل Word ترجمه مقاله


  
  

مقاله ترجمه شده: اندازه گیری سازه در تحقیقات مدیریت:

اهمیت تطابق بین سطوح تئوری و اندازه گیری

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2014 میلادی

کلیدواژه ها: اندازه گیری سازه، تحقیقات مدیریت، ارتباط سرمایه گذاری مشترک، تحقیق چندسطحی، کد طبقه بندی صنعتی استاندارد، فسخ اتحاد

چکیده

بسیاری اوقات پژوهشگران مدیریت در تحقیقات شان به واحدهای اندازه گیری نامانوس و اغلب نامناسب از سازه های بنیادین متوسل می شوند؛ رویکردی که تفسیر و روایی یافته هایشان را زیر سوال می برد. پژوهشگران اغلب با در دسترس نبودن واحدهای اندازه گیری بهتر، گزینه های ضعیفی را مشروعیت می بخشند و/یا این که در پذیرش واحدهای اندازه گیری پیشتر منتشر شده بدون ارزیابی روایی، تناسب، و کاربردپذیری چنین واحدهای اندازه گیری بر حسب تحقیق مورد تمرکز، آنها به سادگی از ادبیات موجود پیروی می کنند. با الهام از یک گفتگوی اخیر در مجله تحقیقات کسب و کار، این نوشته تحقیقی سوالات مهمی را درباره استفاده از جایگزین ها در تحقیقات مدیریت می پروراند و برای توجه بیشتر در عملیاتی سازی سازه ها با توجه ویژه به تطابق سطوح تئوری و اندازه گیری استدلال می کند.

 

لینک دانلود ترجمه و اصل مقاله:

اندازه گیری سازه در تحقیقات مدیریت; اهمیت تطابق بین سطوح تئوری و اندازه گیری

فایل Word ترجمه مقاله


  
  

مقاله ترجمه شده: آینده تحقیقات درباره نیات کارآفرینی

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2014 میلادی

کلید واژه ها: مسیرها (برای تحقیقات آتی)، کارآفرینی، نیت، دانش

چکیده

نیات کارآفرینی یک حوزه به سرعت در حال تحول از تحقیقات، با تعداد فزاینده ای از مطالعات است که از نیت کارآفرینی به عنوان یک چارچوب تئوریکی قدرتمند استفاده می کنند. با این حال، برخی از نویسندگان، در حال حاضر پژوهشگران را فرا می خوانند تا آینده تحقیقات درباره نیت کارآفرینی را مورد بازنگری قرار دهند. این مقاله به این موضوع می پردازد و، بر اساس شکاف های دانش متعددی در ادبیات، مسیرهای آتی را برای تحقیقات پیشنهاد می دهد.

 

لینک دانلود ترجمه و اصل مقاله:

آینده تحقیقات درباره نیات کارآفرینی

فایل Word ترجمه مقاله


  
  

مقاله ترجمه شده: آیا ساختاربندی مجدد شرکت می تواند یک محیط کاری سالمتر ایجاد نموده، کارآفرینی شرکت را ارتقا داده، و بهره وری را بهبود بخشد؟

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2015 میلادی

کلید واژه ها: بهترین راهکارها، منابع انسانی، تولید، محیط کاری

چکیده

 این تحقیق روابط بین بهترین راهکارها در مدیریت منابع انسانی و انسانی نمودن فرایندهای تولید را بررسی می کند. این تحقیق تحلیل می کند چگونه بهترین راهکارها در مدیریت منابع انسانی، سلامت سازمانی، بهره وری ، و رقابت پذیری در 4 محیط کاری با 480 کارمند را تحت تاثیر قرار می دهد. این محیط های کاری یک برنامه 3 ساله از 20 راهکار در یک بخش متخصص در محصولات خرد شده تازه گاما چهار را اجرا می کند. نتایج نشان می دهد که این راهکارها به پیشرفت های قابل توجهی در شاخص های بهره وری، پیشگیری از ریسک، کارآفرینی شرکت، و محیط کاری منجر می شود.

 

لینک دانلود رایگان ترجمه و اصل مقاله:

آیا ساختاربندی مجدد شرکت می تواند یک محیط کاری سالمتر ایجاد نموده، کارآفرینی شرکت را ارتقا داده، و بهره وری را بهبود بخشد؟


  
  

مقاله ترجمه شده: عواملی که تصمیمات سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه شرکت را تحت تاثیر قرار می دهند

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2015 میلادی

کلید واژه ها: تحقیق و توسعه، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، دیدگاه مبتنی بر منابع، عوامل تصمیم گیری

چکیده

این تحقیق عوامل تصمیم گیری مربوط به فعالیت های سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را مورد بررسی قرار می دهد. موضوعات مورد نظر در این تحقیق تجربی از کشورهای تایوان، ژاپن، و کره هستند، که همگی از نظر سطح توسعه اقتصادی منطقه ای و تولید فناوری مشابه می باشند. نمونه های تحقیقاتی از صورت های مالی شرکت های دولتی یا شرکت های تولیدی فرابورس معامله کننده در سه کشور بالا تشکیل شده، که از پایگاه داده کُمپیو استات و مجله اقتصادی تایوان می باشند. از طریق یک بررسی ادبیات، این تحقیق بر بحثی درباره هفت عامل عمده تمرکز می کند که تصمیم گیری تحت فرایند سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را در کنار مواجهه با رفتار سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه به عنوان تابعی از منابع داخلی، نظیر منابع مالی، مشهود و نامشهود تحت تاثیر قرار می دهد. اهداف اصلی این تحقیق، درک استراتژی های سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه سه کشور، تمرکز بر منابع استراتژیکِ داخلیِ خاص که رفتار سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه شرکت را مورد بررسی قرار می دهند، و ارائه نتایج برای تعیین این مطلب است که آیا اندازه شرکت و منابع نامشهود (مانند سرقفلی، حق اختراعات، و منابع انسانی و کسب و کار) عوامل مهمی هستند که فرایند کلی تصمیم گیری سرمایه گذاری در فعالیت های تحقیق و توسعه را تحت تاثیر قرار می دهند یا خیر. یافته های این مقاله می تواند به عنوان یک مرجع با ارزش در تحقیقات علمی و تفکر استراتژیکِ پشت کسب و کار پایدار به کار رود.

 

لینک دانلود رایگان ترجمه به همراه اصل مقاله:

عواملی که تصمیمات سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه شرکت را تحت تاثیر قرار می دهند


94/10/5::: 7:40 ع
نظر()
  
  

مقاله ترجمه شده: معرفی: رهبری افکار در مدیریت برند

نام مجله: مجله تحقیقات کسب و کار

سال انتشار: 2013 میلادی

کلید واژه ها: رهبری افکار، مدیریت برند، موضوع خاص کنفرانس 

چکیده

این موضوع خاص شامل پانزده مقاله برگرفته از ارائه های ششمین کنفرانس سالانه بین المللی رهبران افکار در مدیریت برند است، که در دانشگاه ایتالیایی های مقیم سوئیس، در لوگانو سویس در آوریل 2010 برگزار شده است. کنفرانس 154 مقاله ارائه شده داشت و بعد از دو بار فرایند بررسی محرمانه، کمتر از نیمی از اینها، 75 مقاله، پذیرش و در کنفرانس ارائه شدند. نویسندگان مقاله های پذیرش شده کنفرانس شانس بازبینی مقالاتشان بعد از کنفرانس و ارائه آنها به منظور دربرداشتن احتمالی این موضوع خاص را داشتند. یک دور بیشتر از بررسی محرمانه سخت گیرانه منجر به انتخاب این پانزده مقاله شده است. این معرفی یک مرور از این تحقیق با موضوع تفکر درباره مدیریت برند ارائه می کند.

مقالات در این موضوع خاص تنوع و گستردگی تحقیقات فعلی درباره مدیریت برند را منعکس می کنند. بعضی مقالات دانش جدید و مفیدی را درباره مشکلات دیرینه در درک ما از نحوه کارکرد برندها توسعه دادند و دیگر مقالات موضوعاتی جدید و روش های ابتکاری عرضه کردند. چیزی که تنوع دانش پژوهان شرکت کننده در کنفرانس را نشان می دهد، این است که نویسندگان از نُه کشور متفاوت هستند و مقالات موجود نیز به همین صورت متنوع هستند.


لینک دانلود ترجمه به همراه اصل مقاله:

معرفی: رهبری افکار در مدیریت برند

فایل Word ترجمه مقاله


94/9/12::: 11:30 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3